HR Medewerker | Hoofdkantoor | 20-24 uur in duobaan | Amsterdam

HR Medewerker

Voor ons hoofdkantoor op een prachtige locatie in Amsterdam-Zuid zoeken wij een HR Medewerker voor ons enthousiaste en ambitieuze HR team.

Over het werk
Je zorgt ervoor dat de administratieve HR processen goed lopen. Je beheert daarin de personeelsdossiers, verzorgt de correspondentie en voert gegevens in. Denk ook aan het aanvragen van VOG’s, het opstellen van rapportages en de verzuimadministratie.

Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden op het gebied van arbeidsvoorwaarden en HR-administratie . Je ondersteunt de HR-manager bij de uitvoering van haar werkzaamheden en initieert ideeën en voorstellen om het huidige personeelsbeleid meer vorm te geven. Je coördineert kleine projecten op het gebied van HR om zo de kwaliteit van de organisatie te verbeteren en/of te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Hoe ziet een dag eruit?
Aangekomen bij jouw bureau start jij je computer op en opent de mail en het personeelsinformatiesysteem. Vandaag heb jij eerstelijnsdienst wat betekent dat je de mails in de HR inbox behandelt en de telefoon aanneemt. Je stelt een arbeidsvoorwaardenvoorstel op voor een nieuwe medewerker en belt met de betreffende Vestigingsmanager om wat dingen af te stemmen. Verder ben je druk met de mail afhandelen. Tussen de middag lunch je gezellig aan de grote keukentafel met je andere collega’s van het hoofdkantoor. s ’Middags organiseer je de eerstvolgende EHBO cursus. Jij schakelt met het opleidingsinstituut en stuurt een uitnodiging naar de medewerkers toe. Je krijgt nog een verzoek binnen voor een werkgeversverklaring die je gelijk opstelt en naar de medewerker toestuurt. Morgen ben je er niet dus je zet even wat acties uit naar je collega om die dan over te pakken.

Over jou
• Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding op het gebied van HRM of HR-administratie;
• Je hebt minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• Je bent iemand die denkt in oplossingen en kansen;
• Je bent communicatief sterk, proactief, discreet én flexibel;
• Je bent organisatorisch sterk en je kunt veel verschillende ballen tegelijk in de lucht houden.

Goed om te weten
• Je valt onder de CAO Kinderopvang;
• Salaris conform CAO Kinderopvang in functiegroep 7 (trede afhankelijk van je opleiding en ervaring maar in ieder geval tussen € 2.333,00 en € 3.089,00 bruto op fulltime basis);
• Functie voor 24 uur per week;
• Na een jaarcontract kom je voor onbepaalde tijd in dienst;
• Hele fijne secundaire arbeidsvoorwaarden: zoals een reiskostenregeling, fietsplan, collectieve ziektekostenverzekering en een pensioenregeling;
• Je kunt met voorrang terecht op een van de vestigingen bij De Kleine Wereld voor je eigen kind.

Kom je snel langs?
Zit je op het puntje van je stoel na het lezen van deze vacature? Neem dan even contact op met Floor Frank op 020-4120633 of solliciteer direct door middel van onderstaande button. 

Bekijk locatie Soliciteer nu Terug

© De Kleine Wereld | Webdesign: Mediaweb